به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    پرینت رنگی اقتصادی

    ریسوگراف RN2000 فضای مجزایی را برای سیلندر دوم در بدنه دستگاه تعبیه دیده است. با تهیه کارتریج رنگ دوم در هر رنگ دلخواهی که مطابق میل شماست، شما می توانید پرینت رنگی را نیز به عنوان خروجی دستگاه تحویل بگیرید. کاملا روشن است که اضافه شدن یک رنگ جدید به اسناد و اوراق چاپ شده شما چقدر می تواند تاثیر بسزایی در مخاطبان بگذارد.

    از این گذشته به علت بهره بردن از دو سیلندر کاملا مشابه، هزینه پرینت رنگی با این ریسوگراف نیز هزینه ای کاملا مشابه چاپ سیاه و سفید برای شما تمام می شود. تنها ما به تفاوتی که شما مجبور به پرداخت آن خواهید شد، ما به تفاوت کارتریج رنگی و سیاه است. این هزینه کم پرینت رنگی یک خبر خوب برای دارندگان کسب و کارهای تکثیرات یا نشر آثاری چون کتاب و روزنامه است.

    کم مصرف

    دستگاه ریسوگراف RN2000 به طور کلی کم مصرف می باشد و در برخی از حالات عملکردی صرفا اندازه مجموعه ای از دو لامپ حبابی ساده انرژی مصرف می کند. قطعات دستگاه با محیط زیست بیگانه نیستند و از مواد قابل قابل تجزیه ساخته شده اند که انرژی کمتری نیز مصرف میکنند. همچنین هیچگونه نشر شیمیایی خطرناک یا گاز سمی یا اشعه مضری از دستگاه منتشر نخواهد شد.

    این ریسوگراف در برنامه ریزی رابط کاربری خود (که جلوتر به توضیح مفصل آن خواهیم پرداخت) حالت های عملکرد های ذخیره انرژی را نیز گنجانده است. حالت های خاموش شدن اتوماتیک یا استند بای شدن نیز از مواردی هستند که سبب می شوند دستگاه در اوقاتی که استفاده ای ندارد حداکثر توان و توان معادل روشن و آماده به کار بودن را مصرف نکند. این قابلیت نیز به شما در به حداقل رساندن هزینه های انرژی کمک می کند.

    همیشه برای هر کاربری آماده و گوش به فرمان؛ کاربری ساده

    ریسوگراف RN2000 رابط کاربری ساده و قابل درکی دارد. این ویژگی باعث شده است که این ریسوگراف برای مجموعه وسیع و متنوعی از کاربران و اپراتور ها یک انتخاب خوب به شمار رود. صفحه نمایش LCD بزرگی که روی صفحه کنترل و فرمان دهی به دستگاه تعبیه شده است ارتباط بین دستگاه و کاربر را به مراتب ساده تر کرده و این ارتباط را از طریق یک نمایش ساده بصری برقرار می کند.

    علاوه بر این روی کنترل پنل دستگاه دکمه ها و کلید های متنوعی تعبیه شده است. به کمک سیستم کنترل دستگاه و با دنبال کردن آموزش های گام به گام و ساده ای که روی صفحه نمایش دستگاه پدیدار می شوند می توان بسیاری از نیاز های هر روزه را به راه انداخت. کافیست به ترتیب های بیان شده توسط دستاه دکمه ا را فشار دهید و آن وقت بسیاری از پروژه ها به راحتی آب خوردن راه اندازی خواهند شد.

    دستگاه ریسو گراف RN2000

    کپی ایران
    سه شنبه 8 مرداد 1398 - 18:03
    بازدید : 214
    برچسب‌ها :

    با دستگاه ریسوگراف rp3105 بیشتر آشنا شویم

    ریسوگراف rp3105 یک دستگاه چاپ با سرعت  و کیفیت چاپ استاندارد و قابل قبول است که به صورت ایستاده مورد استفاد قرار می گیرد. بنابراین در صورتی که قصد خرید این دستگاه را دارید، بهتر است از قبل به فکر مکان مناسب و کافی برای قرار دادن آن باشید. در ادامه به شکل تخصصی با ویژگی های این دستگاه چاپ آشنا می کنیم.

    مرکب و مسنر بدون چیپست

    یکی از مهم ترین ویژگی های ریسوگراف rp3105 آن است که مرکب و مسنر مورد استفاده در آن بدون چیپست است. این ویژگی به شما کمک می کند که برخلاف دیگر دستگاه های ریسو و چاپ موجود بتوانید از مرکب های ایرانی نیز برای چاپ استفاده کنید. استفاده از مرکب ایرانی هم تا حد زیادی می توان باعث حمایت از کالای ایرانی شده و به رونق چرخ تولید کمک کند و هم باعث می شود هزینه تمام شده برای چاپ هر برگه بسیار کاهش پیدا کند. از آنجا که کار اصلی دستگاه های ریسوگراف چاپ روی برگه است هزینه تمام شده برای هر برگه بسیار مهم بوده و میزان سودآوری کار را بیشتر می کند.

    سرعت چاپ بی نظیر

    اگر حجم کاری شما بسیار زیاد است و دنبال دستگاهی با سرعت چاپ بسیار بالا هستید، ریسوگراف rp3105 می تواند یک انتخاب ایده آل و مناسب برای شما باشد. این دستگاه می تواند سرعت را به طور دلخواه شما تغییر داده و در هر دقیقه از 40 تا 120 برگه را چاپ کند! تصور کنید در حالت حداکثر سرعت شما می توانید تنها در یک ساعت 7200 برگه را کپی بگیرید! این سرعت بی نظیر ریسوگر باعث می شود بتوانید تراکت هایی با تیراژ بالا و یا برگه های کتاب های قطور را در زمان بسیار کوتاهی چاپ کنید.

    سیلندر اضافه برای چاپ دو رنگ و بیشتر

    یکی از ویژگی های دستگاه های ریسوگراف چاپ فایل های مختلف در تعداد رنگ های محدود و نهایتا سه رنگ است. البته این تعداد رنگ  برای نوع کاغذهای چاپ دستگاه مناسب بوده و کافی است. اما در ریسوگراف rp3105 علاوه بر استفاده از یک رنگ در چاپ، می توانید از سیلندرهای اضافه برای چاپ دو رنگ و بیشتر نیز استفاده کنید. برای مثال اگر شما سفارش چاپ کارت های ویزیت و تراکت های تبلیغاتی را گرفته اید که در آن تنوع رنگ وجود دارد، می توانید به راحتی از این دستگاه برای چاپ آن ها استفاده کنید.

    اتصال به اینترنت و پرینت فایل ها

    بسیاری از دستگاه های ریسوگراف تنها تک کاربرده بوده و برای کپی گرفتن از کاغذهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اما در موارد بسیار زیادی شما طرح مورد نظرتان برای تراکت یا کارت ویزیت یا جلد یک کتاب هنوز روی یک فایل در کامپیوترتان است و آن را کپی نگرفته اید. دستگاه های ریسو بدون قابلیت اتصال به اینترنت این قابلیت چاپ را نداشته و نیازهای شما را به طور کامل تامین نخواهند کرد. اما ریسوگراف rp3105 با قابلیت اتصال به کامپیوتر باعث می شود بتوانید علاوه بر کپی از فایل های موجود در سیستم نیز پرینت گرفته و سپس از برگه اصلی در تعداد مورد نظرتان کپی بگیرید.

    دستگاه ریسوگراف rp3105

    کپی ایران
    سه شنبه 8 مرداد 1398 - 17:58
    بازدید : 234
    برچسب‌ها :

    مشخصات فنی ریسوگراف rp3100

    ریسوگراف rp3100 یک دستگاه چاپ تک کاربرده است که می تواند با سرعت بالا و دقت مناسب انواع کاغذها را برای سربرگ، کارت ویزیت، تراکت و غیره چاپ کند. ساخت این دستگاه از سال 2003 آغاز شده و تولید آن در کشورهای چین و ژاپن انجام می شود. ابعاد این دستگاه نسبتا بزرگ بوده و به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه چاپ حدود 100 کیلوگرم نیز وزن دارد.

    کیفیت چاپ 600DPI

    همانطور که در بالا نیز اشاره شد کیفیت چاپ در دستگاه های ریسو از جمله ریسوگراف rp3100 به فاکتورهای مختلفی از جمله جنس مواد مصرفی بستگی دارد. اما در حالت کلی کیفیت چاپ این دستگاه 600 DPI بوده و می تواند نیاز و خواسته شما از یک چاپ مناسب روی برگه های کاغذ، تراکت و یا سربرگ ها را فراهم کند. از آنجا که در مدل های مختلف ریسو از مرکب برای چاپ استفاده می شود، چاپ روی یک سطح کاغذ ممکن است باعث ایجاد سایه روی پشت صفحه شود. بنابراین در صورتی که کاغذ مورد استفاده برای چاپ چندان ضخیم نیست بهتر است از چاپ دو طرفه روی آن به وسیله ریسو خودداری کنید زیرا کیفیت چاپ را تا حد زیادی پایین می آورد.

    امکان چاپ با دو رنگ و بیشتر

    همانطور که در بالا نیز اشاره شد در دستگاه های ریسو از جمله ریسوگراف rp3100 تصاویر با استفاده از سه رنگ سورمه ای، قرمز و مشکی چاپ شده و امکان ترکیب این رنگ ها با یکدیگر در چاپ موجود نمی باشد. بسیاری از دستگاه های ریسوگراف تنها می توانند از یکی از این رنگ ها برای چاپ استفاده کرده و مدل های پیشرفته تر مانند این دستگاه چاپ با استفاده از سیلندرهای اضافه امکان چاپ به وسیله دو و یا سه رنگ را به شما می دهند. همانطور که گفتیم این رنگ ها قابلیت ترکیب با یکدیگر را ندارند، پس چطور می توان از آن ها برای چاپ استفاده کرد. در این حالت می توان هر سیلندر را به صورت جداگانه در دستگاه قرار داده تا مسترگیری و چاپ به وسیله آن انجام شود. سپس می توان سیلندر را تعویض کرده و روی همان کاغذ با رنگ دیگری تصاویر را به چاپ رساند. به این شیوه رنگ ها با یکدیگر ترکیب نشده اما در چاپ می توان از هر سه رنگ استفاده کرد.

    اتصال به وسیله پورت USB.2

    علاوه بر کپی برگه های مختلف ریسوگراف rp3100 می تواند از فایل های مختلفی که روی فلش مموری، تبلت و یا سیستم های کامپیوتری است نیز پرینت گرفته و سپس از برگه پرینت شده در تعداد بالا کپی بگیرد. قابلیت اتصال به کامپیوتر و دیگر دستگاه های دیجیتال جانبی کاربری دستگاه را بسیار بالا برده و به شما به انجام سریع تر کارها کمک می کند.

    دستگاه ریسوگراف rp3100

    کپی ایران
    سه شنبه 8 مرداد 1398 - 17:53
    بازدید : 231
    برچسب‌ها :

    بررسی فنی دستگاه ریسوگراف rp3790

    ریسوگراف rp3790 یکی دیگر از خانواده ریسوگراف مدل rp است که توانسته است با داشتن ویژگی های کاربردی بسیار از فروش بسیار مناسبی در بازار بهره مند شود. این دستگاه چاپ ساخت کشورهای چین و مالزی بوده و ساخت آن از سال 2007 آغاز شده است. این دستگاه چاپ نیز مانند دیگر ریسوگراف های موجود در بازار ابعادی نسبتا بزرگ داشته و به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش به شکل تخصصی تر با ویژگی های این دستگاه چاپ آشنا می شویم.

    موارد استفاده متنوع

    یکی از ویژگی های مثبت ریسوگراف rp3790 مانند تمامی ریسوهای دیگر قابلیت استفاده از دستگاه برای چاپ موارد مختلف مانند تراکت ها، کارت های ویزیت، سربرگ ها، برگه های کاغذ و غیره می باشد. این دستگاه بر خلاف دستگاه های فتوکپی کاربردهای گسترده ای داشته و می تواند در دفاتر فنی و یا مراکز چاپ و نشر برای کپی گرفتن از مدارک مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

    قابلیت ذخیره خودکار ADF

    تصور کنید می خواهید از یک فایل مشخص روی سیستم تان 1000 برگه را کپی بگیرید. در  صورتی که دستگاه چاپ قابلیت ذخیره خودکار نداشته باشد، شما مجبور هستید برای تمام هزار برگه کپی از فایل و یا نسخه اصلی استفاده کنید. این مساله سرعت کار را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. اما قابلیت ذخیره خودکار ADF در ریسوگراف rp3790 و دیگر دستگاه های چاپ باعث می شود نسخه اصلی در دستکاه ذخیره شده و چاپ و کپی به صورت خودکار انجام شود. این قابلیت در دستگاه های مختلف برای تعداد برگه های مختلفی انجام می شود. برای مثال یک دستگاه می تواند نسخه اصلی را برای کپی گرفتن تا 60 برگه ذخیره کرده و دستگاه دیگر این قابلیت را تا 40 برگه دارد.

    کاهش هزینه های چاپ در تیراژهای بالا

    همانطور که می دانید در دستگاه های فتوکپی هزینه چاپ با تعداد برگه ها ارتباط مستقیم دارد. یعنی هرچه تعداد برگه های کپی شده بیشتر باشد، هزینه کپی نیز بیشتر می شود. اما در مدل های مختلف دستگاه های ریسو از جمله ریسوگراف rp3790 این قضیه متفاوت است. با توجه به مکانیسم چاپ مکانیکی و متفاوت ریسو هزینه کپی به خصوص در تیراژ های بالا نسبت به دستگاه های فتوکپی بسیار کاهش پیدا می کند.

    دستگاه ریسو گراف rp 3790

    کپی ایران
    سه شنبه 8 مرداد 1398 - 17:49
    بازدید : 254
    برچسب‌ها :

    کاربری راحت تر از هر زمان دیگری

    کاربری ریسوگراف RZ570 از هر زمان و هر ریسوگراف دیگری ساده تر شده است. صفحه کنترل پنل و فرمان دهی به دستگاه به دو قسمت مجزا تفکیک شده است. یکی قسمتی شامل دکمه های فیزیکی و دیگری بخش صفحه نمایش لمسی دستگاه.

    در صورت استفاده از تنظیمات دستگاه به صورت پیش فرض، شما هیچ نیازی به استفاده از صفحه نمایش لمسی نخواهید داشت. همه فرآیند های دستگاه به کمک دکمه هایی که برای این کار ها اختصاص یافته اند، راه اندازی یا متوقف خواهند شد. همچنین فرآیند ها برنامه ریزی شده و مطابق میل شما انجام خواهند شد. استفاده از دکمه های اختصاصی فیزیکی، کار با دستگاه را برای حتی کم تجربه ترین اپراتور ها نیز کاملا ساده می کند.

    علاوه بر این شما می توانید پروژه های چاپ، پرینت و کپی خود را شخصی سازی کنید و تنظیمات مورد نیاز خود را اعمال کنید. صفحه نمایش لمسی شما با یک اشاره بسیاری از فرآیند های خاص و مورد نیاز شما را برنامه ریزی کرده و عملی می کند. از بین دنیایی از قابلیت ها متنوع و طبقه بندی شده در بین منوهای مرتب و ساده، یکی را انتخاب کنید و بازدهی پروژه های خود را کاملا شخصی سازی شده بهینه کنید.

    همچنین شما می توانید تا 4 عملکردی را که بیشتر از همه استفاده می کنید روی صفحه اصلی صفحه نمایش لمسی ریسوگراف بارگذاری کنید. تعداد این عملکردها و برنامه هایی که مکرر استفاده می کنید می تواند در یک منو جانبی به 9 نیز برسد. مورد استفاده ترین پروژه ها را فقط با یک اشاره از روی صفحه نمایش لمسی دستگاه تکرار کنید.

    به کیفیت حرفه ای ها با ریسوگراف RZ570

    کیفیت کم نظیر پرینت در ریسوگراف RZ570 را با سایر دستگاه ها مقایسه کنید. در این مدل خط ها ملایم تر، تصاویر واضح تر و گرادیان ها و کنتراست های نور، طبیعی تر چاپ می شوند. همه این ها به یمن سیستم های مختلف پردازش تصویری است که روی این هسته اصلی اسکن و تهیه تصویر این ریسوگراف برنامه نویسی شده اند.

    علاوه بر این سنسور اسکن دستگاه از رزولوشن 600 dpi بهره می برد که رزولوشن کاملا راضی کننده ای برای این کلاس کاری می باشد. همچنین بخش پرینتر دستگاه نیز برای پرینت تصاویر و کپی اسناد، درست مثل سنسور اسکن، از رزولوشن 600 dpi استفاده می کند که این مورد نیز در این کلاس پیشگام و رضایت بخش می باشد.

    دستگاه ریسوگراف rz570

    کپی ایران
    سه شنبه 8 مرداد 1398 - 17:45
    بازدید : 195
    برچسب‌ها :

    ADF

    قسمتی از دستگاه کپی که وظیفه دارد کاغذ ها را یک به یک به اسکنر جهت عملیات اسکن یا کپی بفرستد.

    کارتریج جوهرافشان (به انگلیسی: Ink cartridge) کارتریج منبع تأمین رنگ در چاپگرهای جوهرافشان است. چاپگرهای جوهرافشان به وسیلهٔ پاشیدن قطرات ریز جوهر روی یک صفحهٔ کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد وجود دارد، باعث به وجود آوردن تصاویر سیاه و سفید و رنگی می‌شود.

    هیتر

    قسمتی از دستگاه است که وظیفه گرم کردن و به اصطلاح پختن کارتریج بر روی کاغذ را به عهده دارد. این قسمت فقط در دستگاه های کپی لیزری وجود دارد و دستگاه های جوهر افشان از این بخش بی‌نیاز هستند.

     

    کپی ایران
    دوشنبه 7 مرداد 1398 - 22:28
    بازدید : 213
    برچسب‌ها :

    همه چیز با یک اشاره شما

    صفحه کنترل پنل و فرمان دهی دستگاه متشکل از دکمه های متنوعی است. این تنوع به شما اجازه صدور فرمان های مختلف و اجرای فرآیندهای گوناگونی را در دستگاه می دهد. با صرفا یک بار فشردن برخی از این دکمه ها، فرآیندهای اصلی و بنیادی دستگاه راه اندازی یا متوقف خواهند شد. این کلید های ONE Touch راحتی و سرعت راه اندازی فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورند.

    همچنین بر روی صفحه کنترل ریسوگراف RZ390 پیکان ها و کلید های جهت یابی چندگانه ای تعبیه شده است که به شما اجازه مسیریابی سریع را می دهد. به کمک این کلید های Navigation Arrows، شما هرگز در بین منو ها و آپشن های مختلف الکترونیکی دستگاه گم نخواهید شد.

    همچنین دسته ای از کلید ها به منظور دقیق ترین تنظیمات فیزیکی چاپ برنامه نویسی شده اند. به کمک کلید های جابجایی افقی یا Horizontal Adjustment امکان جابجایی افقی سند قبل شروع فرآیند اسکن فراهم شده است. شما می توانید سند خود را ابتدا تا 1.2 سانتی متر در راستای افقی جابجا کنید تا در محل دقیق خود قرار بگیرد و سپس اسکن را آغاز کنید. به این ترتیب دقت مضاعفی را برای تنظیم جایگاه سند اصلی به کار خواهید برد.

    تضمین بهترین کیفیت با RISO i Quality

    ریسوگراف RZ390 نیز همچون برخی مدل های مشابه ریسوگراف، به قابلیت RISO i Quality مجهز شده است. این فناوری به نوعی تضمینی برای کیفیت تکثیرات و استفاده هایی است که شما به عنوان یک اپراتور در کار با این دستگاه تجربه می کنید.

    از جمله مواردی که دارای نشان i Quality بودن یک دستگاه برای شما ضمانت می کند تضمین بهینه ترین خروجی و کیفیت پرینت است. جلوگیری از بروز پیغام های خطای غیرضروری برای اپراتور دستگاه نیز مورد دیگری است. این مورد نشان از سازگاری دستگاه و امکان استفاده راحت و بدون درد سر حتی برای اپراتور های کم تجربه دارد.

    ریسوگراف RZ390 توسط نشان RISO I Quality ضمانت می شود که دورریز کاغذ و خطاهای عملکردی را نیز به حداقل برساند. هشدار کم شدن مواد مصرفی و احتمال نیمه کاره ماندن فرآیند پرینت شما و همچنین جلوگیری از گیر کردن کاغذ یا جابجایی صفحات از اقدامات این دستگاه به منظور کاهش حداکثری مشکلات این چنینی می باشد.

    دستگاه ریسوگراف rz390

    کپی ایران
    دوشنبه 7 مرداد 1398 - 22:24
    بازدید : 224
    برچسب‌ها :

    استحکام و دوام، درخور کلاس کاری شما

    معمولا در ریسوگراف هایی که برای کلاس کاری با بار کاری زیاد انتخاب می شوند، استحکام دستگاه فاکتوری بسیار حائز اهمیت است. این ریسوگراف ها باید ساخته شده از قطعات با دوام و محصول یک مهندسی اصولی باشند. ریسوگراف RZ230 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

    همه قطعات دستگاه از مواد با کیفیتی ساخته شده اند که ویژگی های فیزیکی دستگاه نیز نشان از کیفیت دارد. به کار گیری قطعات فیبر کربن با کیفیت یکی از عوامل دوام بالای این دستگاه است. ابعاد این دستگاه 645×660×775  میلی متر و وزن آن حدودا 95 کیلوگرم می باشد.

    چرا از RZ230 راضی هستند؟ کم هزینه است!

    در یک مقایسه کوتاه با سایر دستگاه های مورد استفاده و سایر ریسوگرف های معمول به سرعت می توان به کم هزینه بودن استفاده از ریسوگراف RZ230 پی برد. این دستگاه کاملا اقتصادی می باشد؛ چه در مصرف توان الکتریکی و چه در مواد مصرفی و کارتریج مورد استفاده.

    قابلیت ذخیره انرژی (Energy Saving Mode) هزینه های الکتریکی دستگاه را بسیار کاهش می دهد. به کمک این قابلیت دستگاه پس از گذراندن مدت زمان معینی که بدون استفاده باقی می ماند، خاموش شده یا به حالت خواب (Sleep Mode) می رود. شما می توانید با انتخاب این حالت برای دستگاه تعیین کنید که پس از گذشتن چه زمانی، خاموش شود (یا به Sleep Mode برود).

    چه چیزی برای یک کسب و کار تکثیرات بزرگ مهم تر از هزینه مواد مصرفی است؟ یکی از نکات بارز این دستگاه ریسوگراف، ارزان بودن مواد اولیه فرآیندهای چاپ و پرینت دستگاه می باشد. به همین علت ریسوگراف RZ230 یکی از محبوب ترین ماشین های اداری در بین شرکت ها یا چاپخانه هایی است که سطح کاری بالایی دارند، می باشد.

    آن گونه که می خواهید؛ مثل حرفه ای ها اسکن کنید

    برخی دکمه هایی که بر روی کنترل پنل دستگاه قرار دارند به شما اجازه می دهند تا اسکن خود را کاملا شخصی سازی کنید. شما می توانید اندازه و نسبت اسکن های تهیه شده تغییر دهید. به این نحو به راحتی می توانید قاب مناسبی برای اسکن یک عکس پرسنلی و قاب دیگری را برای اسکن یک کتاب انتخاب کنید. با انتخاب یک قاب مناسب، اسکن شما بدون حاشیه یا پرتی اطراف سند خواهد بود.

    همچنین به کمک بخش دیگری از کنترل دستگاه می توانید شدت اسکن و سطح تصویر بردار را نیز تغییر دهید. با استفاده از این قابلیت شما اسکن هایی فاقد کنتراست های شدید یا سیاهی و رنگ پریدگی غیر مطلوب خواهید داشت.

    دستگاه ریسوگراف rz230

    کپی ایران
    دوشنبه 7 مرداد 1398 - 22:21
    بازدید : 214
    برچسب‌ها :

    مشخصات فنی توشیبا 855

    از مشخصات فنی توشیبا 855 این است که 130 ثانیه زمان طول می‌ کشد تا دستگاه گرم شود. این دستگاه برای تهیه اولین کپی به مدت 4 ثانیه زمان نیاز دارد. ظرفیت کاغذ این مدل دستگاه 3855 برگ می ‌باشد. کاست با ظرفیت بالا در این مدل دستگاه 2500 برگ است. تغذیه کننده دستی این مدل دستگاه کپی 100 برگ می ‌باشد.

    حافظه اصلی این مدل دستگا کپی 256 مگابایت است. همچنین حافظه صفحات در این مدل دستگاه 64 مگابایت می ‌باشد. دستگاه فتوکپی توشیبا 855 با ابعاد 698*789*1213 میلیمتر و وزن  204 کیلوگرم ساخته شده است. این مدل دستگاه از قابلیت اسکن به فایل (SMB,FTP) برخوردار می ‌باشد. همچنین این دستگاه قابلیت اسکن مستقیم به پست الکترونیکی نیز دارد.

    دستگاه فتوکپی توشیبا 855 از قابلیت تلفیق تصاویر برخوردار است. این مدل دستگاه کپی امکان چاپ در اندازه‌ های مختلف را برای کاربر فراهم کرده است. بهتر است بدانید که امکان چاپ زمان بندی شده و خصوصی نیز در این مدل دستگاه کپی وجود دارد. این دستگاه کپی می ‌تواند بر روی کاغذ Tab چاپ انجام دهد.

    بهتر است بدانید که توان مصرفی این فتوکپی 2000 وات می ‌باشد. این دستگاه از قابلیت کپی در جعبه، به عبارتی بایگانی الکترونیکی، برخوردار است. سرعت چاپ در این دستگاه در هر دقیقه 60 برگ می‌ باشد. وضوح چاپ آن نیز 2400*855 dpiاست. حداکثر اندازه کپی در توشیبا 855 A3 می‌ باشد.

    سیستم عامل این مدل فتوکپی توشیبا Windows Server 2000Windows Server 2003Windows NT4.0 Windows NETWare   است. همچنین کابل رابط این دستگاه کپی Full Speed USB 10Base T/100 Base TxParallel -IEEE 1284 می ‌باشد. این دستگاه می ‌تواند 999 برگ را به طور متوالی کپی کند. دستگاه فتوکپی توشیبا 855 از قابلیت چاپ دورو نیز برخوردار است.

    از دیگر ویژگی‌ های جالب توجه این دستگاه کپی قابلیت بزرگ نمایی 25 تا 400 درصد آن است. مدت زمان تهیه اولین کپی در این دستگاه 4 ثانیه می ‌باشد. سرعت کپی این مدل دستگاه 60 برگ در دقیقه است که سرعت خوبی محسوب می شود. این دستگاه از قابلیت اسکن نیز برخوردار می ‌باشد. به طوری که حداکثر اندازه اسکن در آن A4 است. همچنین این دستگاه قادر است در هر دقیقه 83 برگ را اسکن کند. این سرعت برای اسکن، سرعت قابل توجهی محسوب می شود.

    دستگاه توشیبا 855 

    کپی ایران
    دوشنبه 7 مرداد 1398 - 22:18
    بازدید : 271
    برچسب‌ها :

    مشخصات فنی توشیبا 600

    از مشخصات فنی توشیبا 600 این است که 130 ثانیه زمان طول می‌ کشد تا دستگاه گرم شود. این دستگاه برای تهیه اولین کپی به مدت 4 ثانیه زمان نیاز دارد. ظرفیت کاغذ این مدل دستگاه 3600 برگ می ‌باشد. کاست با ظرفیت بالا در این مدل دستگاه 2500 برگ است. تغذیه کننده دستی این مدل دستگاه کپی 100 برگ می ‌باشد.

    حافظه اصلی این مدل دستگا کپی 256 مگابایت است. همچنین حافظه صفحات در این مدل دستگاه 64 مگابایت می ‌باشد. دستگاه فتوکپی توشیبا 600 با ابعاد 698*789*1213 میلیمتر و وزن  204 کیلوگرم ساخته شده است. این مدل دستگاه از قابلیت اسکن به فایل (SMB,FTP) برخوردار می ‌باشد. همچنین این دستگاه قابلیت اسکن مستقیم به پست الکترونیکی نیز دارد.

    دستگاه فتوکپی توشیبا 600 از قابلیت تلفیق تصاویر برخوردار است. این مدل دستگاه کپی امکان چاپ در اندازه‌ های مختلف را برای کاربر فراهم کرده است. بهتر است بدانید که امکان چاپ زمان بندی شده و خصوصی نیز در این مدل دستگاه کپی وجود دارد. این دستگاه کپی می ‌تواند بر روی کاغذ Tab چاپ انجام دهد.

    بهتر است بدانید که توان مصرفی این فتوکپی 2000 وات می ‌باشد. این دستگاه از قابلیت کپی در جعبه، به عبارتی بایگانی الکترونیکی، برخوردار است. سرعت چاپ در این دستگاه در هر دقیقه 60 برگ می‌ باشد. وضوح چاپ آن نیز 2400*600 dpiاست. حداکثر اندازه کپی در توشیبا 600 A3 می‌ باشد.

    سیستم عامل این مدل فتوکپی توشیبا Windows Server 2000Windows Server 2003Windows NT4.0 Windows NETWare   است. همچنین کابل رابط این دستگاه کپی Full Speed USB 10Base T/100 Base TxParallel -IEEE 1284 می ‌باشد. این دستگاه می ‌تواند 999 برگ را به طور متوالی کپی کند. دستگاه فتوکپی توشیبا 600 از قابلیت چاپ دورو نیز برخوردار است.

    از دیگر ویژگی‌ های جالب توجه این دستگاه کپی قابلیت بزرگ نمایی 25 تا 400 درصد آن است. مدت زمان تهیه اولین کپی در این دستگاه 4 ثانیه می ‌باشد. سرعت کپی این مدل دستگاه 60 برگ در دقیقه است که سرعت خوبی محسوب می شود. این دستگاه از قابلیت اسکن نیز برخوردار می ‌باشد. به طوری که حداکثر اندازه اسکن در آن A4 است. همچنین این دستگاه قادر است در هر دقیقه 83 برگ را اسکن کند. این سرعت برای اسکن، سرعت قابل توجهی محسوب می شود.

    دستگاه توشیبا 600

    کپی ایران
    دوشنبه 7 مرداد 1398 - 22:14
    بازدید : 219
    برچسب‌ها :

    نهایت کیفیت ممکن

    اگرچه سرعت فتوکپی کانون 7095 خیره کننده است، ولی این خلاقیت دیگر کانون است که این مدل را حقیقتا "الهام بخش" کرده است. الهام بخش بسیاری از دستگاه ها و محصولات مشابه دیگر. تعبیه پردازنده دوگانه در سیستم کپی گرفتن، تکنولوژی ویژه 7095 است که کانون به طرز ماهرانه ای آن را به کار برده تا این دستگاه از پس پیچیده ترین تصاویر و اسناد نیز بر بیاید.

    عمق پرینت 1200 در 1200 dpi در کنار فناوری انحصاری FCET، شما را از نهایت کیفیت کپی هر صفحه خاطر جمع می کند.

    کامل ترین تکمیل کننده (فینیشر)

    پس از تکمیل کپی ها به عنوان خروجی، شما می توانید با انتخاب یک نوع جلد و کاور کردن از بین انتخاب های متنوع دستگاه، مجموعه کپی شده خود را در یک کاور شیک تحویل بگیرید. حتی می توانید در قسمت فوقانی دستگاه جلد سخت یا جلد کتابچه ای مخصوص قرار دهید.

    درنهایت می توانید با قرار دادن یک ورق بزرگ A1 در قسمت انتهایی دستگاه، خروجی فرآیند کپی خود را کادوپیچ یا کاغذپیچ نیز کنید. فینیشر دستگاه کانون 7095 یکی از کامل ترین فینیشر های دستگاه های کپی موجود در بازار است. شما می توانید بخش فینیشر را به عنوان یک آپشن اختیاری به دستگاه خود اضافه کنید.

    نگران سردرگم شدن بین کاغذ های خود نباشید (سورتر حرفه ای)

    کانون 7095 شما را در پیدا کردن هر کاغذ راهنمایی خواهد کرد، درست مثل یک نقشه! دستگاه در صورت درخواست شما، کاغذ های خروجی را در دسته های کوچکتر دسته بندی میکند. در انتهای هر دسته نیز کاغذ راهنمای جدایی قرار میدهد که حاوی اطلاعات و شماره صفحات کاغذ های درون آن دسته می باشد. بدین ترتیب توانایی خواننده را در پیدا کردن اطلاعات حیاتی به کمک تاریخ پرینت شدن و شماره صفحه افزایش می دهد.

    همچون حرفه ای ها آماده چاپ شوید

    پیچیده ترین مقالات و اسناد را نیز در یک محیط ساده و کاربر پسند آماده چاپ کنید. نرم افزار مدیریت قبل از چاپ اسناد imageWARE کانون به شما کمک می کند تا در صفحه رایانه خود قبل از شروع به پرینت گرفتن اسناد را وارسی کنید. ادغام کنید، ویرایش کنید، فصل بندی و بخش بندی کنید و یا حتی اطلاعات چند فایل مختلف را با یک دیگر مخلوط کنید.

    نرم افزار همه کاره imageWARE حرفه ای ترین امکانات ویرایش اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد. بهترین ابزار برای تکمیل گردش کار و برداشتن آخرین قدم ها در تهیه یک فایل که گروهی و در قسمت های مختلف تهیه شده است.

    دستگاه کانون 7095

    کپی ایران
    دوشنبه 7 مرداد 1398 - 19:04
    بازدید : 218
    برچسب‌ها :

    عملکرد خلاقانه، مهندسی درجه یک

    با طراحی و مهندسی فوق العاده شارپ، خروجی با کیفیت و شایسته سطح کاری خود تحویل بگیرید. موتور ارتقا یافته شارپ mx 700 امکان اسکن چندین برگ را به صورت همزمان به شما میدهد. این چندوظیفگی در کنار کیفیت رضایت بخش 600 dpi صورت می پذیرد. اما این همه ماجرا نیست.

    با سیستم تغذیه اسناد جدید، 150 برگ کاغذ را به صورت دو رو، در یک چشم بر هم نهادن و با یک اشاره کپی کنید. تا 65 تصویر را در حالت یک رو یا 76 تصویر را در حالت دو رو، فقط در یک دقیقه اسکن کنید. این سیستم تغذیه جدید اشتباهات و خطاها را به حداقل میزان ممکن می رساند.

    در دسترس برای همه کاربران با هر سلیقه ای

    شارپ mx 700 علاوه بر فرمت های معمول، از هر دو فرمت .pdf و تکس (.TIFF عمدتا سیستم های مبتنی بر لینوکس یا یونیکس) نیز پشتیبانی میکند. 120 گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات این امکان را به دستگاه میدهد تا اسناد در انتظار پرینت شدن را اولویت بندی و مرتب کند. همچنین امکان تشکیل آرشیو از پرونده ها و اسناد را نیز در اختیار کاربر قرار میدهد.

    حداکثر کارایی، فقط با فشردن چند دکمه

    کافیست روی صفحه کنترل پنل (LCD) دستگاه، قابلیت پرینت خودکار ایمیل را برای رایانه های متصل فعال کنید. به محض دریافت فایل های ضمیمه ایمیل، شارپ mx 700 شروع به چاپ کردن فایل های ضمیمه ایمیل شما میکند. یا حتی می توان این قابلیت را برای فایل های دریافتی از طریق FTP نیز فعال کرد. هیچ وقتی را تلف نکنید، حتی به اندازه ارسال یک فایل ضمیمه به پرینتر!

    زمانی که می خواهید یک صفحه آنلاین را ذخیره کرده و سپس آن را به پرینتر بفرستید، صرف کارهای دیگر یا نوشیدن یک لیوان چای کنید. شارپ mx 700 به صورت خوکار از صفحه وبی که روی مرورگر شما باز است نیز می تواند یک پرینت تهیه کند.

    دستگاه شارپ 700 mx

    کپی ایران
    دوشنبه 7 مرداد 1398 - 19:01
    بازدید : 239
    برچسب‌ها :

    ویژگی های فنی و ظاهری ریکو آفیشیو 7001 mp

    دستگاه های فتوکپی در حال حاضر یکی از پرکاربردترین تجهیزات اداری هستند که تقریبا در تمامی مراکز عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها با توجه به حجم کاری، ظرفیت، سرعت، دقت و کاربردهای متفاوت ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند. برای آن که بتوانید خریدی مناسب و خوب داشته باشید بهتر است با ویژگی های فنی مهم دستگاه های فتوکپی آشنا شده تا بتوانید دستگاهی متناسب با نیازهای خود خریداری کنید. در این بخش شما را به طور تخصصی با ریکو آفیشیو 7001 mp بیشتر آشنا می کنیم. این دستگاه فتوکپی یک دستگاه چند منظوره است که علاوه بر فتوکپی رنگی و سیاه و سفید، اسکن، پرینت و فکس را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

    مشخصات اسکن و فکس دستگاه:

    یکی از قابلیت های ریکو آفیشیو 7001 mp داشتن توانایی اسکن مدارک مختلف است. این دستگاه می تواند فایل های مختلف را به صورت رنگی و با کیفیت 600 DPI اسکن کند. این کیفیت برای اسکن بسیار مناسب و استاندارد بوده و می تواند جزئیات مختلف را به صفحه نمایش انتقال دهد. سایز اسکن دستگاه نیز کاغذ A3 می باشد. این دستگاه می تواند با سرعت قابل قبولی اسناد مختلف اسکن شده را به دستگاه های دیگر به راحتی فکس و ارسال کند.

    مشخصات کپی دستگاه:

    یکی از بارز ترین بخش های این دستگاه چند منظوره سیستم کپی آن است. ریکو آفیشیو 7001 mp می تواند تصاویر مختلف را هم به صورت سیاه و سفید و هم رنگی چاپ کند. از طرفی این دستگاه توانایی کپی دو طرفه از کاغذها را داشته و نیازی به جابجایی دستی برگه ندارید. این ویژگی سرعت کار شما را تا دو برابر افزایش می دهد. سرعت کپی این دستگاه بسیار بالا بوده و می تواند در هر دقیقه 70 برگه را کپی بگیرد. کیفیت چاپ این دستگاه فتوکپی نیز استاندارد بوده و می تواند تصاویر را با کیفیت 600 DPI به صورت رنگی و یا سیاه و سفید چاپ کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه توانایی بزرگ نمایی و کوچک نمایی 20 تا 400 درصد بوده و می تواند تا 99 برگه را به طور متوالی کپی بگیرد.

    مشخصات پرینت دستگاه:

    پرینت از دیگر کاربردهای این دستگاه چند منظوره است که دارای کیفیت و عملکرد بسیار مناسب و قابل قبول است. سرعت چاپ در بخش پرینت دستگاه نیز همانند بخش کپی بوده و می تواند در هر دقیقه 70 برگه را پرینت بگیرد. کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه نیز بالا بوده و تصاویر را با کیفیت 1200 DPI پرینت می گیرد. پرینتر ریکو آفیشیو 7001 mp، 250 گیگا بایت حافظه داشته و می تواند فایل های سنگین را در خود ذخیره کند.

    دستگاه ریکو آفیشیو mp 7001

    کپی ایران
    دوشنبه 7 مرداد 1398 - 18:58
    بازدید : 250
    برچسب‌ها :

    با دستگاه ریکو آفیشیو mp 6002 بیشتر آشنا شوید

    ریکو آفیشیو mp 6002 یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار است که به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های فتوکپی به دو صورت خانگی و اداری یا رومیزی و ایستاده طراحی و ساخته می شوند. دستگاه های رومیزی ابعاد و وزن کوچکتری داشته و به همان اندازه حجم کاری پایین تر دارند. اما دستگاه های اداری و ایستاده سایز و ابعاد بزرگتری داشته و سنگین تر هستند. به نسبت به وزن و ابعاد حجم کاری این نوع از دستگاه ها نیز بیشتر بوده و شما می توانید چندین هزار برگه را با آن پرینت و کپی بگیرید. ریکو آفیشیو mp 6002 یکی از انواع دستگاه های ایستاده و اداری است که ظرفیت کاری بالایی دارد. ریکو آفیشیو mp 6002 را می توانید در ادارات بزرگ و یا مراکز چاپ و نشر مورد استفاده قرار دهید. در ادامه با ویژگی های دستگاه بیشتر آشنا می شویم.

    مشخصات فنی و ظاهری ریکو آفیشیو mp 6002

    کیفیت و رزولوشن بالا

    بدون شک کیفیت و رزولوشن یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های فتوکپی است که هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید. کیفیت در دستگاه های چاپ بر اساس DPI سنجیده شده و هرچه بیشتر باشد، کیفیت و وضوح تصاویر بیشتر است. ریکو آفیشیو mp 6002 در سیستم کپی خود می تواند تصاویر و اسناد مختلف را با کیفیت 1200 DPI چاپ کند. این کیفیت یکی از مناسب ترین رزولوشن های چاپ برای دستگاه های لیزری می باشد. کیفیت اسکنر دستگاه نیز قابل قبول بوده و فایل ها را با کیفیت 600 DPI اسکن می کند.

    سرعت کاری بالا

    بعد از کیفیت بدون شک سرعت از دیگر فاکتورهای مهم انتخاب دستگاه های فتوکپی است. یکی از بارزترین ویژگی های ریکو آفیشیو mp 6002 سرعت کاری بالای آن است به طوری که می تواند در هر دقیقه 60 برگه را پرینت و یا کپی بگیرد. سرعت سیستم فکس دستگاه نیز بسیار بالا بوده و اطلاعات مختلف را با سرعت 33.6 کیلو بایت بر ثانیه ارسال می کند. اسکنر دستگاه نیز سرعت بسیار بالایی داشته و برای کاربردهای اداری بسیار مناسب است. این دستگاه فایل های مختلف را با سرعت 60 برگ در دقیقه اسکن می کند.

    راه های ارتباطی

    از دیگر ویژگی های دستگاه های فتوکپی که بر کارایی آن ها تاثیر مستقیمی می گذارد، تعداد و تنوع راه های ارتباطی است که برای دستگاه در نظر گرفته شده است. در ریکو آفیشیو mp 6002 مانند بسیاری از دستگاه های فتوکپی دیگر درگاه های USB برای انتقال اطلاعات وجود دارد. اما گاهی شما نیاز دارید بدون استفاده از USB اطلاعات گوشی یا تبلت خود را پرینت بگیرید. برای این کار اتصال وای فای و بی سیم طراحی شده است که می توانید به وسیله آن به راحتی و بدون نیاز به کابل و ارتباط مستقیم به دستگاه وصل شده و از فایل های مورد نظر خود پرینت یا کپی بگیرید. علاوه بر موارد فوق کابل شبکه نیز برای سیستم درنظر گرفته شده است که می توانید به وسیله آن به تمامی کامپیوتر های متصل به شبکه اداره وصل شده و به فایل های مختلف دسترسی داشته باشید. از دیگر قابلیت های ریکو آفیشیو mp 6002 می توان به قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش بدون نیاز به انتقال نیز اشاره کرد. علاوه بر تمامی راه های ارتباطی فوق، این دستگاه دارای بلوتوث نیز بوده و شما می توانید به وسیله آن به دستگاه های جانبی مانند گوشی و تبلت وصل شده و به صورت غیر مستقیم به تبادل اطلاعات بپردازید. لازم به ذکر است ریکو آفیشیو NFC ندارد.

    دستگاه ریکو آفیشیو mp 6002

    کپی ایران
    دوشنبه 7 مرداد 1398 - 18:55
    بازدید : 250
    برچسب‌ها :

    ویژگی های فنی و ظاهری دستگاه ریکو آفیشیو 9000

    ریکو آفیشیو 9000 یکی از انواع دستگاه های فتوکپی چند منظوره و اداری است که می تواند حجم کاری بالایی را در هر ماه و یا در هر روز انجام دهد. این دستگاه به صورت ایستاده مورد استفاده قرار گرفته و ابعاد و وزن مناسبی دارد.

    3 کاربرد در قالب یک دستگاه

    این دستگاه فتوکپی یک دستگاه چند منظوره است که علاوه بر کپی به صورت رنگی و سیاه و سفید، کارهای اداری دیگری مانند پرینت و اسکن را نیز انجام می دهد. در واقع شما با خرید یک دستگاه به جای 3 دستگاه هم در هزینه های خود صرفه جویی کرده و هم حجم کم تری را اشغال خواهید کرد. در ادامه با هر کدام از کاربرد های دستگاه به صورت مجزا و تخصصی آشنا می شویم.

    پرینت

    پرینت به دو صورت سیاه و سفید و رنگی یکی از ویژگی های دستگاه ریکو آفیشیو 9000 است که با سرعت بالا و کیفیت قابل قبولی  انجام می شود. شاید به جرات بتوان گفت در صورتی که سرعت کار برای شما بسیار مهم است، خرید این دستگاه با سرعت پرینت 90 برگ در دقیقه می تواند یک انتخاب بسیار مناسب و عالی برای شما باشد.

     

    کیفیت چاپ تصاویر نیز در این دستگاه 600 DPI بوده و با تکنولوژی لیزری می تواند تصاویر و اسناد را با کیفیت مناسب و استاندارد چاپ کند. تکنولوژی پرینت به صورت لیزری یکی از روش های چاپ است که کیفیت و دقت را بسیار ارتقا داده و باعث چاپ تصاویر به صورت زنده و عمیق می شود.

    کپی

    یکی دیگر از کارکرد های اصلی ریکو آفیشیو 9000 سیستم کپی آن است که می تواند از برگه های مختلف با جنس ها و سایز های گوناگون به صورت رنگی یا سیاه و سفید کپی بگیرد. کیفیت و سرعت سیستم کپی این دستگاه نیز مشابه سیستم پرینت آن بوده و می تواند در هر دقیقه 90 برگه را با کیفیت 600 DPI کپی کند. شما هنگام کپی گرفتن از برگه ها می توانید انتخاب کنید که می خواهید از کپی رنگی استفاده کنید یا کپی سیاه و سفید.

    این دستگاه نیز مانند دستگاه های دیگر قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی داشته و شما می توانید بخش های مهم تصاویر را به صورت بزرگتر چاپ کرده و یا آن ها را در سایزی کوچک تر یا بزرگ تر روی یک برگه چاپ کنید.

    اسکن

    اسکن مدارک از دیگر کارکرد های ریکو آفیشیو 9000 است که در ادارات و مراکز چاپ و نشر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت اسکن این دستگاه بدون شک یکی از بالاترین مقادیر در میان دیگر دستگاه های موجود بوده به طوری که می تواند مانند سیستم کپی و پرینت در هر دقیقه 90 برگه را اسکن کند. کیفیت اسکن دستگاه نیز قابل قبول بوده و به 600 DPI می رسد.

    ریکو آفشیو 9000

    کپی ایران
    دوشنبه 7 مرداد 1398 - 18:53
    بازدید : 243
    برچسب‌ها :

    شارپ MX363N یک دستگاه کپی استوک است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. این دستگاه دارای سرعت چاپ و لود بالایی می باشد. مواد مصرفی مورد نیاز برای آن به نسبت ارزان است. همچنین یک دستگاه سه کاره است و قابلیت پرینت، کپی و اسکن را با هم دارد. بنابراین به نظر می رسد این دستگاه برای ادارات، مدارس، دفاتر کاری و ... یک انتخاب ایده آل به شمار می رود. در ادامه نگاهی به ویژگی های این دستگاه کپی خواهیم داشت.

    ابعاد و وزن

    دستگاه کپی شارپ MX363N از نوع دستگاه های کپی ایستاده است و در دسته بندی دستگاه های اداری قرار می گیرد. طول ، عرض و ارتفاع این دستگاه به ترتیب 695، 645 و 935 میلی متر می باشد. همچنین وزن این دستگاه نیز 95 کیلو گرم می باشد. بنابراین پیش از خرید به ابعاد مکانی که می خواهید پرینتر را در آنجا قرار دهید دقت کنید.

    اطلاعات مربوط به چاپ

    شارپ MX363N از فن آوری لیزری برای چاپ و کپی اسناد استفاده می کند. این دستگاه کپی و پرینت را به صورت سیاه و سفید انجام می دهد و فاقد پرینت رنگی است. اما قابلیت اسکن رنگی برای آن در نظر گرفته شده است. بنابراین می توانید با این دستگاه به راحتی و با کیفیت قابل قبول اسکن های رنگی را انجام دهید. همچنین با استفاده از دستگاه کپی شارپ MX363N می توانید چاپ دورو را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به برگرداندن کاغذ انجام دهید.

    شارپ MX363N برای ادرات و مراکزی که حجم کاری بالایی ندارند مناسب است. زیرا این دستگاه می تواند به صورت متوالی 999 برگه را کپی نماید. توصیه می شود به صورت روزانه بیشتر از این تعداد نیز با آن کپی نکنید. زیرا کارایی دستگاه پایین می آید. همچنین حداکثر ظرفیت ماهیانه ی این دستگاه 30 هزار برگه است. اما حجم کاری ایده آل ماهیانه برای آن 15 هزار برگه می باشد.

    ضروری است که بدانید حداکثر سایز برگه ای که این دستگاه می تواند چاپ کند A3 می باشد. به علاوه قابلیت چاپ برگه های کوچکتر همچون A5 و B5 نیز در این دستگاه گنجانده شده است و چند منظوره بودن آن را تکمیل می کند.

    شارپ MX363N

    کپی ایران
    يکشنبه 6 مرداد 1398 - 15:24
    بازدید : 216
    برچسب‌ها :

    شارپ MX-C311 یک دستگاه چهار منظوره پرینت، کپی، اسکن و فکس است که می توانید از آن برای کارهای اداری در رده متوسط استفاده کنید. این دستگاه کپی دارای 4 رنگ اصلی مشکی، قرمز، آبی و زرد است و می تواند با کیفیت بسیار بالا به صورت رنگی از فایل ها و اطلاعات مختلف شما کپی یا پرینت بگیرد. این دستگاه به صورت استوک و یا آکبند موجود بوده و می توانید آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

    ویژگی های شارپ MX-C311

    شارپ MX-C311 دارای ویژگی های یک دستگاه متوسط چند منظوره است که به شما کمک می کند بتوانید کارهای چاپ و نشر خود را با کیفیت و سرعت بالا انجام دهید. این دستگاه دارای ابعاد 714*560*438 میلی متر بوده و وزن حدود 46 کیلوگرم دارد. این ابعاد و .وزن برای دستگاه های کپی بسیار مناسب و استاندارد است. در ادامه با ویژگی های این دستگاه کپی بیشتر آشنا می شویم.

    مشخصات پرینتر دستگاه

    پرینت یکی از اصلی ترین و مهم ترین کارهایی است که در ادارات و مراکز چاپ ونشر انجام می شود. پرینتر این دستگاه کپی دارای سایز پرینت A4 بوده و دارای دقت پرینت 600 DPI می باشد. این میزان دقت برای پرینت برگه های مختلف به خصوص فایل های متنی بسیار مناسب بوده و می تواند تمامی جزئیات را در تصویر به نمایش بگذارد. این دستگاه می تواند با سرعت 31 برگ در دقیقه برگه های شما را چاپ کرده و نیاز شما را در روزهای کاری بسیار بالا نیز برظرف کند. در واقع شما می توانید در هر ساعت بیش از 180 برگه را پرینت بگیرید و در طول روز حجم کاری خود را انجام دهید.

    مشخصات سیستم کپی دستگاه

    کپی از دیگر ویژگی های دستگاه شارپ MX-C311 است که در سایز های A4 تا A5 انجام می شود. سرعت کپی در بخش کپی دستگاه نیز بسیار قابل قبول و استاندارد بوده و می توانید در هر دقیقه 31 برگه را کپی بگیرید. سیستم کپی دستگاه می تواند تا 999 برگ را به صورت متوالی کپی بگیرد. در واقع می توانید تا این تعداد کپی برگه را به دستگاه سپرده و خودتان به انجام کارهای دیگر بپردازید.

    شارپ MX-C311

    کپی ایران
    يکشنبه 6 مرداد 1398 - 15:18
    بازدید : 257
    برچسب‌ها :

    شارپ MX2301N یک دستگاه مناسب و پرکاربرد برای دفاتر فنی و چاپ و تکثیر با حجم کاری بالا می باشد. این مدل دستگاه کپی یک کنسول رنگی برای فعالیت های اداری محسوب می شود.  در واقع این دستگاه با داشتن ویژگی های خاص جوابگوی کامل نیازهای یک شرکت می باشد. همچنین در کنار قابلیت ها و قدرت بالایی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

    آشنایی مختصر با برند شارپ

    شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ به عنوان کارگاه فلزکاری توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده است. بهتر است بدانید که یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات اداری در سراسر دنیا محسوب می شود.  به طوری که توانسته است ۴۵ درصد سهم بازار صنایع الکترونیک کشور ژاپن را به خود اختصاص دهد. این برند در خیلی از زمینه ها به عنوان تولید کننده سنتی الکترونیک شناخته شده است. همچنین در دهه اخیر این برند توانسته است به‌ طور متوالی به عنوان بزرگ‌ ترین شرکت تأمین‌ کننده محصولات کپی و اداری شناخته شود.

    همچنین در این دهه توانسته است مقام دوم جهان را در زمینه تولید محصولات کپی و اداری به خود اختصاص دهد. این شرکت دارای پیشرفت بسیار زیادی بوده است به گونه ای که تاکنون توانسته است ۶۴ کارخانه تولیدی  را در۳۰ کشور جهان مالکیت کند. عمده کالاهای تولید شده توسط این برند عبارتند از: سینمای خانگی، تلویزیون، ال سی دی، دوربین های ویدئویی، لپ تاپ، گرافیک برداری، تبلت، جاروبرقی، چاپگر، ماشین حساب، باتری قابل شارژ، لوازم خانگی و سلول های خورشیدی.

    آشنایی با مشخصات فنی شارپ MX2301N

    شارپ MX2301N به دلیل چند منظوره بودن قادر است علاوه بر عملیات کپی نیاز کاربر را در خصوص اسکن و پرینت هم برطرف کند. خرید این مدل دستگاه کپی چند منظوره برای افرادی که توان مالی خرید چند دستگاه کپی را ندارند  بسیار مناسب و پرکاربرد می باشد. این دستگاه کپی به کاربران این امکان را می‌ دهد که کارهای خود را با دقت و سرعت مناسب و بالایی انجام دهند. از اینرو با برخی مشخصات فنی این مدل دستگاه کپی آشنا خواهیم شد.

    شارپ MX2301N

    کپی ایران
    يکشنبه 6 مرداد 1398 - 15:09
    بازدید : 211
    برچسب‌ها :

    توشیبا 3540 یکی دیگر از دستگاه کپی رنگی، سیاه و سفید چند منظوره برند توشیبا می باشد که از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار است. با خرید این دستگاه چند کاره خود را از خرید چند دستگاه جداگانه بی نیاز کنید. لازم به ذکر است که قبل از خرید هر دستگاه کپی بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید. قبل از اینکه با ویژگی های این مدل دستگاه کپی آشنا شوید به معرفی دستگاه کپی می پردازیم.

    منظور از دستگاه کپی چیست؟

    دستگاه کپی یا فتوکپی دستگاهی می باشد که قادر است از روی محتویات نوشتاری یا تصویری یک کاغذ یا مدرک تکثیر کند. هر چه سرعت این عملیات بیشتر باشد کارایی دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد. بهتر است بدانید که علاوه بر دستگاه کپی پرینتر یا چاپگر هم می تواند عمل تکثیر را انجام دهد. اما به دلیل سرعت پایین و هزینه هنگفت شارژ پرینتر یا چاپگر کاربران بیشتر تمایل به استفاده از دستگاه کپی را دارند.

    روش مورد استفاده د دستگاه های کپی روش الکتروفتوگرافی می باشد. در این روش سنسورهای حساس به نور محتویات مدرک اصلی را مشاهده می کنند. سپس بر اساس مشاهدات خود پودر مخصوص یا تونر را بر روی کاغذ قرار می دهند. در نهایت با اعمال حرارت و فشار عملیات چاپ انجام خواهد شد.

    تکنولوژی دیگری که در دستگاه های فتوکپی استفاده می شود جوهر افشان می باشد. لازم به ذکر است که این نوع تکنولوژی مناسب محیط های اداری نیست. از آنجاییکه از فتوکپی به صورت گسترده در آموزش، تجارت و ارگان های دولتی استفاده می شود از اینرو آن را به عنوان یک شغل می شناسند.

    توشیبا 3540

    کپی ایران
    يکشنبه 6 مرداد 1398 - 15:04
    بازدید : 210
    برچسب‌ها :

    توشیبا 507 یکی از دیگر پرینترهای چندکاره شرکت توشیبا می باشد. پرینترهای چندکاره توشیبا که در سه سری 357 ، 457 و 507 ارائه می شوند طرفداران بسیاری دارند. تفاوت این سه مدل تنها در سرعت خروجی کل دستگاه می باشد. ولی به طور کلی کیفیت ساخت این پرینترهای چندکاره بسیار بالا می باشد و به دلیل هماهنگی و سرعت رضایت بخش، یک انتخاب رایج برای دفاتر اداری و مراکز پرینت و تکثیرات می باشند.

    اگر شما نیز برای دفتر اداری یا کسب و کار ارائه خدمات صنایع چاپی خود نیاز به یک پرینتر چندکاره و قابل اعتماد دارید، پیشنهاد می شود در ادامه همراه ما باشید. به طور مختصر به معرفی خصوصیات این پرینتر چندکاره و توضیح ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

    اهمیت پرینتر های چندکاره

    امروزه شرکت ها، دفاتر اداری و مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیرات کاربرد تک بعدی خود را کنار گذاشته اند. بیشتر پروژه ها ترکیبی از فرآیند های مختلف اداری را نیازمند می باشد. به همین دلایل حضور یک ماشین اداری که همه خدمات یک چاپگر، یک فتوکپی، یک اسکنر و یک دستگاه فکس را انجام دهد ضروری می باشد.

    ماشین های اداری چندمنظوره و پرینتر های چندکاره یک انتخاب مناسب برای این مسئله می باشند. با استفاده از این دستگاه ها شما می توانید همه خدماتی که چندین دستگاه اختصاصی انجام می دهند را یکجا داشته باشید. فضایی معادل یک دستگاه اشغال خواهد شد و حتی بهتر از آن، هزینه یک دستگاه را پرداخت خواهید کرد. توشیبا 457 یکی از این پرینترهای چندکاره است که مخصوص کارگروه های کوچک و متوسط می باشد.

    پیکربندی دستگاه توشیبا 507

    ابعاد توشیبا 507 همچون هم خانواده های 357 و 457 چیزی در حدود 584*584*762 میلی متر و وزن آن نیز 60 کیلوگرم می باشد. به طور کلی پرینتر های چندکاره در این ابعاد جمع و جور محسوب می شوند و نیازی نیست که شما نگرانی فضای اشغال شده توسط آن ها را داشته باشید. چرا که به سبب چندکاره بودن این دستگاه ها، معمولا اندازه و حجم آن ها یک نگرانی اساسی تلقی می شود.

    توشیبا 507

    کپی ایران
    يکشنبه 6 مرداد 1398 - 14:52
    بازدید : 207
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 217
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه